Pokémon TCG - Scarlet&Violet Black Bolt Sticker Collection
| Pack: | 3db / Csomag |
| Kártya: | 10db / Pack |
| Nyelv: | Angol |
1 db promókártya: Reuniclus
1 ív matrica (tech sticker)
3 db Pokémon TCG Booster – Scarlet & Violet—Black Bolt
Ez a Scarlet & Violet: Black Bolt matricagyűjtemény a Reuniclus fólia promóciós kártyát tartalmazza, valamint az evolúciós felállást egy matricalapon, amely készen áll arra, hogy teljes Pokémon stílusban díszítse pénztárcádat, telefontokodat vagy okostelefonodat.
A Reuniclus matricák és kártya mellett három booster csomagot is tartalmaz a Pokémon TCG: Black Bolt készletből, ahol az eredetileg Unovában felfedezett Pokémon új kártyáit és új mechanikákat találhatsz, amelyek lehetővé teszik a paklid frissítését. Tartalmaz továbbá egy kártyát egy Pokémon TCG: Live kóddal, amely ideális azok számára, akik fizikai és digitális formátumban is versenyeznek.
A Pokémon: Egy Globális Ikon Rövid Története
A Pokémon, melynek neve a "Pocket Monsters" (Zsebszörnyek) kifejezésből ered, mára a világ legsikeresebb és legjövedelmezőbb médiafranchise-ává nőtte ki magát. Az 1996-ban, Japánban indult videojáték-sorozat egy lenyűgöző kulturális és üzleti jelenséggé vált, amely több generáció számára is meghatározó élményt nyújtott. A márka sikere a rétegzett és folyamatosan bővülő univerzumában rejlik, amely a gyűjtés, a stratégia és a barátság alapelveire épül.
A Pokémon-jelenség gyökerei a Game Freak által fejlesztett és a Nintendo által kiadott, Game Boy konzolra megjelent videojátékokhoz nyúlnak vissza. A játékok alapkoncepciója, mely szerint a játékosok "Pokémon-edzőként" képzeletbeli lényeket, pokémonokat fognak be, edzenek és versenyeztetnek egymással, azonnal rabul ejtette a közönséget. A "Szerezd meg hát mind!" ("Gotta Catch 'Em All!") szlogen a márka szinonimájává vált, és a gyűjtőszenvedélyt, valamint a felfedezés örömét helyezte a középpontba.
A Pokémon üzleti modelljének zsenialitása a tudatos és széles körű terjeszkedésben rejlik. A videojátékok sikerét követően szinte azonnal megjelent az anime sorozat, amely Ash Ketchum és hűséges társa, Pikachu kalandjait követve tovább népszerűsítette a Pokémon világát a globális közönség számára. Ezt követte a rendkívül sikeres gyűjthető kártyajáték (Pokémon Trading Card Game), amely a stratégiai mélységet és a gyűjtési vágyat ötvözte, valamint számos mozifilm, manga képregény és egy hatalmas mennyiségű merchandising termék, a plüssfiguráktól kezdve a ruházati cikkekig.
A franchise bevételei mára meghaladják a 100 milliárd dollárt, ezzel minden idők legjövedelmezőbb médiafranchise-ának számít. Ez a rendkívüli pénzügyi siker elsősorban nem a videojáték-eladásokból, hanem a licenc- és merchandising-bevételekből származik, ami jól mutatja a márka erejét és kulturális beágyazottságát.
A Pokémon kulturális hatása felmérhetetlen. A 2016-ban megjelent, kiterjesztett valóságra épülő mobiljáték, a Pokémon GO újabb globális őrületet indított el, és milliókat csábított az utcákra, hogy a valós világban keressenek virtuális pokémonokat. A márka hatással volt a divatra, a zenére és a nyelvezetre is, miközben folyamatosan képes volt megújulni és új generációkat megszólítani az újabb és újabb Pokémon-fajok, régiók és játékmechanikák bevezetésével.
Összességében a Pokémon több mint egy egyszerű videojáték-sorozat; egy komplex és folyamatosan fejlődő márka, amely sikeresen ötvözi a szórakoztatást, a közösségépítést és a fogyasztói kultúrát. A "zsebszörnyek" koncepciója egy univerzális nyelvet teremtett, amelyen keresztül gyerekek és felnőttek egyaránt kapcsolódhatnak egymáshoz a világ minden táján.
