Pokémon TCG - Mega Evolution Booster Box
A Pokémon TCG: Mega Evolution Booster Display tartalmaz:
36 Pokémon TCG: Mega Evolution booster csomagot
Minden booster csomag 10 kártyát tartalmaz.
Nyelv: angol
Az erősebbé válás érdekében az összes típusú Pokémon mindent megtesz, hogy Mega Evolution Pokémon ex legyen! Használd ki Mega Lucario ex erős auráját, fogadd be Mega Gardevoir ex túlcsorduló erejét, és állj össze több ilyen erős Pokémonnal, amelyek pusztító támadásokkal és hatalmas HP-vel büszkélkedhetnek. De gondold át alaposan a stratégiádat – a plusz erő plusz kockázatot is jelent! Válaszd ki Pokémon partnereidet, és készülj fel a Pokémon TCG: Mega Evolution bővítményben valaha látott legnagyobb csatákra!
A Pokémon: Egy Globális Ikon Rövid Története
A Pokémon, melynek neve a "Pocket Monsters" (Zsebszörnyek) kifejezésből ered, mára a világ legsikeresebb és legjövedelmezőbb médiafranchise-ává nőtte ki magát. Az 1996-ban, Japánban indult videojáték-sorozat egy lenyűgöző kulturális és üzleti jelenséggé vált, amely több generáció számára is meghatározó élményt nyújtott. A márka sikere a rétegzett és folyamatosan bővülő univerzumában rejlik, amely a gyűjtés, a stratégia és a barátság alapelveire épül.
A Pokémon-jelenség gyökerei a Game Freak által fejlesztett és a Nintendo által kiadott, Game Boy konzolra megjelent videojátékokhoz nyúlnak vissza. A játékok alapkoncepciója, mely szerint a játékosok "Pokémon-edzőként" képzeletbeli lényeket, pokémonokat fognak be, edzenek és versenyeztetnek egymással, azonnal rabul ejtette a közönséget. A "Szerezd meg hát mind!" ("Gotta Catch 'Em All!") szlogen a márka szinonimájává vált, és a gyűjtőszenvedélyt, valamint a felfedezés örömét helyezte a középpontba.
A Pokémon üzleti modelljének zsenialitása a tudatos és széles körű terjeszkedésben rejlik. A videojátékok sikerét követően szinte azonnal megjelent az anime sorozat, amely Ash Ketchum és hűséges társa, Pikachu kalandjait követve tovább népszerűsítette a Pokémon világát a globális közönség számára. Ezt követte a rendkívül sikeres gyűjthető kártyajáték (Pokémon Trading Card Game), amely a stratégiai mélységet és a gyűjtési vágyat ötvözte, valamint számos mozifilm, manga képregény és egy hatalmas mennyiségű merchandising termék, a plüssfiguráktól kezdve a ruházati cikkekig.
A franchise bevételei mára meghaladják a 100 milliárd dollárt, ezzel minden idők legjövedelmezőbb médiafranchise-ának számít. Ez a rendkívüli pénzügyi siker elsősorban nem a videojáték-eladásokból, hanem a licenc- és merchandising-bevételekből származik, ami jól mutatja a márka erejét és kulturális beágyazottságát.
A Pokémon kulturális hatása felmérhetetlen. A 2016-ban megjelent, kiterjesztett valóságra épülő mobiljáték, a Pokémon GO újabb globális őrületet indított el, és milliókat csábított az utcákra, hogy a valós világban keressenek virtuális pokémonokat. A márka hatással volt a divatra, a zenére és a nyelvezetre is, miközben folyamatosan képes volt megújulni és új generációkat megszólítani az újabb és újabb Pokémon-fajok, régiók és játékmechanikák bevezetésével.
Összességében a Pokémon több mint egy egyszerű videojáték-sorozat; egy komplex és folyamatosan fejlődő márka, amely sikeresen ötvözi a szórakoztatást, a közösségépítést és a fogyasztói kultúrát. A "zsebszörnyek" koncepciója egy univerzális nyelvet teremtett, amelyen keresztül gyerekek és felnőttek egyaránt kapcsolódhatnak egymáshoz a világ minden táján.
