Pokémon TCG - Black Bolt Elite Trainer Box

Márka: Pokémon

-9 Scarlet & Violet - Black Bolt booster csomag
-1 promóciós full-art fóliakártya: Thundurus
-65 Válogatott kártyák
-45 Energiakártya
-1 illusztrált játékos útmutató
-6 sebzésszámláló kocka, 1 coin
-2 állapotjelző
-4 rekeszes gyűjtődoboz + kódkártya a TCG Live-hoz

22 990 Ft
Pokémon TCG - Black Bolt Elite Trainer Box
Márka: Pokémon

A Pokémon TCG: Scarlet & Violet - Black Bolt Elite Trainer Box egy átfogó pakli, amelyet a Pokémon kártyajáték rajongói számára terveztek, és az Unova régióból származó Black Bolt kiadás központi elemét képviseli. 

 

Ez a prémium csomag kilenc Black Bolt booster csomagot, egy teljes fóliás promóciós kártyát, amelyen Thundurus látható, 65 védőkártyahüvelyt, 45 energiakártyát, egy illusztrált játékkalauzt, hat sebzésszámláló kockát, egy versenyre érvényes pénzfeldobókockát, két műanyag fitneszjelzőt, egy négy rekeszes gyűjtődobozt és egy kódkártyát az online Pokémon TCG Live játékhoz. A doboz tükrözi a teljes Unova Pokédex támogatását, booster pakliként több mint 170 kártyával, valamint a Poké Ball és Master Ball témájú speciális fóliaváltozatokkal.

A Pokémon: Egy Globális Ikon Rövid Története

A Pokémon, melynek neve a "Pocket Monsters" (Zsebszörnyek) kifejezésből ered, mára a világ legsikeresebb és legjövedelmezőbb médiafranchise-ává nőtte ki magát. Az 1996-ban, Japánban indult videojáték-sorozat egy lenyűgöző kulturális és üzleti jelenséggé vált, amely több generáció számára is meghatározó élményt nyújtott. A márka sikere a rétegzett és folyamatosan bővülő univerzumában rejlik, amely a gyűjtés, a stratégia és a barátság alapelveire épül.

A Pokémon-jelenség gyökerei a Game Freak által fejlesztett és a Nintendo által kiadott, Game Boy konzolra megjelent videojátékokhoz nyúlnak vissza. A játékok alapkoncepciója, mely szerint a játékosok "Pokémon-edzőként" képzeletbeli lényeket, pokémonokat fognak be, edzenek és versenyeztetnek egymással, azonnal rabul ejtette a közönséget. A "Szerezd meg hát mind!" ("Gotta Catch 'Em All!") szlogen a márka szinonimájává vált, és a gyűjtőszenvedélyt, valamint a felfedezés örömét helyezte a középpontba.

A Pokémon üzleti modelljének zsenialitása a tudatos és széles körű terjeszkedésben rejlik. A videojátékok sikerét követően szinte azonnal megjelent az anime sorozat, amely Ash Ketchum és hűséges társa, Pikachu kalandjait követve tovább népszerűsítette a Pokémon világát a globális közönség számára. Ezt követte a rendkívül sikeres gyűjthető kártyajáték (Pokémon Trading Card Game), amely a stratégiai mélységet és a gyűjtési vágyat ötvözte, valamint számos mozifilm, manga képregény és egy hatalmas mennyiségű merchandising termék, a plüssfiguráktól kezdve a ruházati cikkekig.

A franchise bevételei mára meghaladják a 100 milliárd dollárt, ezzel minden idők legjövedelmezőbb médiafranchise-ának számít. Ez a rendkívüli pénzügyi siker elsősorban nem a videojáték-eladásokból, hanem a licenc- és merchandising-bevételekből származik, ami jól mutatja a márka erejét és kulturális beágyazottságát.

A Pokémon kulturális hatása felmérhetetlen. A 2016-ban megjelent, kiterjesztett valóságra épülő mobiljáték, a Pokémon GO újabb globális őrületet indított el, és milliókat csábított az utcákra, hogy a valós világban keressenek virtuális pokémonokat. A márka hatással volt a divatra, a zenére és a nyelvezetre is, miközben folyamatosan képes volt megújulni és új generációkat megszólítani az újabb és újabb Pokémon-fajok, régiók és játékmechanikák bevezetésével.

Összességében a Pokémon több mint egy egyszerű videojáték-sorozat; egy komplex és folyamatosan fejlődő márka, amely sikeresen ötvözi a szórakoztatást, a közösségépítést és a fogyasztói kultúrát. A "zsebszörnyek" koncepciója egy univerzális nyelvet teremtett, amelyen keresztül gyerekek és felnőttek egyaránt kapcsolódhatnak egymáshoz a világ minden táján.