Pokémon TCG: SV10.5 White Flare - Binder Collection
- 1 db exkluzív, 9 zsebes gyűjtői album (binder)
- 5 db Pokémon TCG: Scarlet & Violet – White Flare kiegészítő csomag (booster pack)
- 1 db gyűjtői kártyalista
Pokémon TCG: SV10.5 White Flare - Binder Collection – Ragyogó Gyűjtemény a Lángok Fényében!
Lépj be az Unova régióba a Scarlet & Violet – White Flare kiegészítővel, ahol az igazság és az erő legendái kelnek életre! A White Flare sorozat középpontjában a fenséges Reshiram áll, és ez a gyűjtői csomag tökéletes belépő ehhez az izgalmas új szetthez.
Miért a White Flare - Binder Collection a legjobb választás?
- Azonnali Gyűjteménybővítés: A csomagban található 5 darab Pokémon TCG: Scarlet & Violet – White Flare booster csomaggal azonnal belevetheted magad a kártyanyitogatás izgalmaiba. Minden csomag 10 kártyát és 1 alap energiakártyát rejt, így összesen 50 új lappal gazdagíthatod a készletedet.
- Exkluzív Gyűjtői Album: A termék névadója egy prémium minőségű, 9 zsebes gyűjtői album (binder), amelynek borítóját a White Flare sorozat lenyűgöző grafikája díszíti. Tökéletes arra, hogy akár 360 Pokémon kártyádat is biztonságban és rendezetten tárold, megóvva őket a sérülésektől.
- Vadássz a Ritkaságokra: A White Flare szett tele van elképesztő lapokkal! Keresd a hatalmas Pokémon ex kártyákat, mint például Reshiram ex vagy Keldeo ex, és fedezd fel a különleges, művészi "Illustration Rare" és "Special Illustration Rare" lapokat, amelyek egyedi rajzolatukkal emelkednek ki a többi közül.
- Tökéletes Ajándék: Akár egy tapasztalt Pokémon edzőnek, akár egy ifjú gyűjtőnek szánod, ez a Binder Collection garantáltan mosolyt csal az arcára. Komplett kezdőcsomagként is funkcionál, hiszen a kártyák mellett azonnal biztosítja a méltó tárolási lehetőséget is.
A Pokémon: Egy Globális Ikon Rövid Története
A Pokémon, melynek neve a "Pocket Monsters" (Zsebszörnyek) kifejezésből ered, mára a világ legsikeresebb és legjövedelmezőbb médiafranchise-ává nőtte ki magát. Az 1996-ban, Japánban indult videojáték-sorozat egy lenyűgöző kulturális és üzleti jelenséggé vált, amely több generáció számára is meghatározó élményt nyújtott. A márka sikere a rétegzett és folyamatosan bővülő univerzumában rejlik, amely a gyűjtés, a stratégia és a barátság alapelveire épül.
A Pokémon-jelenség gyökerei a Game Freak által fejlesztett és a Nintendo által kiadott, Game Boy konzolra megjelent videojátékokhoz nyúlnak vissza. A játékok alapkoncepciója, mely szerint a játékosok "Pokémon-edzőként" képzeletbeli lényeket, pokémonokat fognak be, edzenek és versenyeztetnek egymással, azonnal rabul ejtette a közönséget. A "Szerezd meg hát mind!" ("Gotta Catch 'Em All!") szlogen a márka szinonimájává vált, és a gyűjtőszenvedélyt, valamint a felfedezés örömét helyezte a középpontba.
A Pokémon üzleti modelljének zsenialitása a tudatos és széles körű terjeszkedésben rejlik. A videojátékok sikerét követően szinte azonnal megjelent az anime sorozat, amely Ash Ketchum és hűséges társa, Pikachu kalandjait követve tovább népszerűsítette a Pokémon világát a globális közönség számára. Ezt követte a rendkívül sikeres gyűjthető kártyajáték (Pokémon Trading Card Game), amely a stratégiai mélységet és a gyűjtési vágyat ötvözte, valamint számos mozifilm, manga képregény és egy hatalmas mennyiségű merchandising termék, a plüssfiguráktól kezdve a ruházati cikkekig.
A franchise bevételei mára meghaladják a 100 milliárd dollárt, ezzel minden idők legjövedelmezőbb médiafranchise-ának számít. Ez a rendkívüli pénzügyi siker elsősorban nem a videojáték-eladásokból, hanem a licenc- és merchandising-bevételekből származik, ami jól mutatja a márka erejét és kulturális beágyazottságát.
A Pokémon kulturális hatása felmérhetetlen. A 2016-ban megjelent, kiterjesztett valóságra épülő mobiljáték, a Pokémon GO újabb globális őrületet indított el, és milliókat csábított az utcákra, hogy a valós világban keressenek virtuális pokémonokat. A márka hatással volt a divatra, a zenére és a nyelvezetre is, miközben folyamatosan képes volt megújulni és új generációkat megszólítani az újabb és újabb Pokémon-fajok, régiók és játékmechanikák bevezetésével.
Összességében a Pokémon több mint egy egyszerű videojáték-sorozat; egy komplex és folyamatosan fejlődő márka, amely sikeresen ötvözi a szórakoztatást, a közösségépítést és a fogyasztói kultúrát. A "zsebszörnyek" koncepciója egy univerzális nyelvet teremtett, amelyen keresztül gyerekek és felnőttek egyaránt kapcsolódhatnak egymáshoz a világ minden táján.