Pokémon TCG - Mega Kangaskhan ex Box
1 db fólia promóciós kártya (Mega Kangaskhan ex)
1 db óriás, lencsés (lenticular) promóciós kártya (Mega Kangaskhan ex)
4 db Pokémon TCG Booster csomag
10db kártya / Pack
Angol nyelvű
A Mega Evolúció hatására Kangaskhan és kicsinye egyesítik erejüket, és páratlan támadókká válnak Mega Kangaskhan ex formában. A Run Errand képességgel extra kártyákat húzhatsz, majd használd a Rapid-Fire Combo támadást, és dobj érmével a hatalmas sebzésért! Szerezd meg ezt a félelmetes erőt egy fólia promóciós kártya formájában, mellé egy óriás, lencsés (lenticular) promó kártya is jár a gyűjtőknek.
A Pokémon: Egy Globális Ikon Rövid Története
A Pokémon, melynek neve a "Pocket Monsters" (Zsebszörnyek) kifejezésből ered, mára a világ legsikeresebb és legjövedelmezőbb médiafranchise-ává nőtte ki magát. Az 1996-ban, Japánban indult videojáték-sorozat egy lenyűgöző kulturális és üzleti jelenséggé vált, amely több generáció számára is meghatározó élményt nyújtott. A márka sikere a rétegzett és folyamatosan bővülő univerzumában rejlik, amely a gyűjtés, a stratégia és a barátság alapelveire épül.
A Pokémon-jelenség gyökerei a Game Freak által fejlesztett és a Nintendo által kiadott, Game Boy konzolra megjelent videojátékokhoz nyúlnak vissza. A játékok alapkoncepciója, mely szerint a játékosok "Pokémon-edzőként" képzeletbeli lényeket, pokémonokat fognak be, edzenek és versenyeztetnek egymással, azonnal rabul ejtette a közönséget. A "Szerezd meg hát mind!" ("Gotta Catch 'Em All!") szlogen a márka szinonimájává vált, és a gyűjtőszenvedélyt, valamint a felfedezés örömét helyezte a középpontba.
A Pokémon üzleti modelljének zsenialitása a tudatos és széles körű terjeszkedésben rejlik. A videojátékok sikerét követően szinte azonnal megjelent az anime sorozat, amely Ash Ketchum és hűséges társa, Pikachu kalandjait követve tovább népszerűsítette a Pokémon világát a globális közönség számára. Ezt követte a rendkívül sikeres gyűjthető kártyajáték (Pokémon Trading Card Game), amely a stratégiai mélységet és a gyűjtési vágyat ötvözte, valamint számos mozifilm, manga képregény és egy hatalmas mennyiségű merchandising termék, a plüssfiguráktól kezdve a ruházati cikkekig.
A franchise bevételei mára meghaladják a 100 milliárd dollárt, ezzel minden idők legjövedelmezőbb médiafranchise-ának számít. Ez a rendkívüli pénzügyi siker elsősorban nem a videojáték-eladásokból, hanem a licenc- és merchandising-bevételekből származik, ami jól mutatja a márka erejét és kulturális beágyazottságát.
A Pokémon kulturális hatása felmérhetetlen. A 2016-ban megjelent, kiterjesztett valóságra épülő mobiljáték, a Pokémon GO újabb globális őrületet indított el, és milliókat csábított az utcákra, hogy a valós világban keressenek virtuális pokémonokat. A márka hatással volt a divatra, a zenére és a nyelvezetre is, miközben folyamatosan képes volt megújulni és új generációkat megszólítani az újabb és újabb Pokémon-fajok, régiók és játékmechanikák bevezetésével.
Összességében a Pokémon több mint egy egyszerű videojáték-sorozat; egy komplex és folyamatosan fejlődő márka, amely sikeresen ötvözi a szórakoztatást, a közösségépítést és a fogyasztói kultúrát. A "zsebszörnyek" koncepciója egy univerzális nyelvet teremtett, amelyen keresztül gyerekek és felnőttek egyaránt kapcsolódhatnak egymáshoz a világ minden táján.
