Pokémon TCG – Scarlet & Violet – Prismatic Evolutions – Mini Tin
2 Pokémon TCG booster: Scarlet & Violet - Prismatic Evolutions booster
Eevee érme (1 a 8 színből)
Pokémon art kártya a fémdobozról - gyűjtsd össze mind a 8-at!
Fedezd fel a Pokémon Trading Card Game Scarlet & Violet – Prismatic Evolutions Mini Tin varázsát, amelyek igazi kincset jelentenek a gyűjtők és játékosok számára egyaránt. A nyolc különleges fémdoboz mindegyike ikonikus Eevee evolúciót képvisel, és nemcsak két Pokémon TCG: Scarlet & Violet - Prismatic Evolutions booster csomagot tartalmaz, hanem egy exkluzív Eevee mintás érmét is. Ráadásul minden fémdobozban egy art kártyát találsz, amely a doboz tetején lévő képpel egyezik, és összekombinálva más kártyákkal egy lenyűgöző, nagy méretű képet alkothatsz.
Az ár 1db termékre vonatkozik, véletlenszerűen kiválasztott doboz mintával.
A Pokémon: Egy Globális Ikon Rövid Története
A Pokémon, melynek neve a "Pocket Monsters" (Zsebszörnyek) kifejezésből ered, mára a világ legsikeresebb és legjövedelmezőbb médiafranchise-ává nőtte ki magát. Az 1996-ban, Japánban indult videojáték-sorozat egy lenyűgöző kulturális és üzleti jelenséggé vált, amely több generáció számára is meghatározó élményt nyújtott. A márka sikere a rétegzett és folyamatosan bővülő univerzumában rejlik, amely a gyűjtés, a stratégia és a barátság alapelveire épül.
A Pokémon-jelenség gyökerei a Game Freak által fejlesztett és a Nintendo által kiadott, Game Boy konzolra megjelent videojátékokhoz nyúlnak vissza. A játékok alapkoncepciója, mely szerint a játékosok "Pokémon-edzőként" képzeletbeli lényeket, pokémonokat fognak be, edzenek és versenyeztetnek egymással, azonnal rabul ejtette a közönséget. A "Szerezd meg hát mind!" ("Gotta Catch 'Em All!") szlogen a márka szinonimájává vált, és a gyűjtőszenvedélyt, valamint a felfedezés örömét helyezte a középpontba.
A Pokémon üzleti modelljének zsenialitása a tudatos és széles körű terjeszkedésben rejlik. A videojátékok sikerét követően szinte azonnal megjelent az anime sorozat, amely Ash Ketchum és hűséges társa, Pikachu kalandjait követve tovább népszerűsítette a Pokémon világát a globális közönség számára. Ezt követte a rendkívül sikeres gyűjthető kártyajáték (Pokémon Trading Card Game), amely a stratégiai mélységet és a gyűjtési vágyat ötvözte, valamint számos mozifilm, manga képregény és egy hatalmas mennyiségű merchandising termék, a plüssfiguráktól kezdve a ruházati cikkekig.
A franchise bevételei mára meghaladják a 100 milliárd dollárt, ezzel minden idők legjövedelmezőbb médiafranchise-ának számít. Ez a rendkívüli pénzügyi siker elsősorban nem a videojáték-eladásokból, hanem a licenc- és merchandising-bevételekből származik, ami jól mutatja a márka erejét és kulturális beágyazottságát.
A Pokémon kulturális hatása felmérhetetlen. A 2016-ban megjelent, kiterjesztett valóságra épülő mobiljáték, a Pokémon GO újabb globális őrületet indított el, és milliókat csábított az utcákra, hogy a valós világban keressenek virtuális pokémonokat. A márka hatással volt a divatra, a zenére és a nyelvezetre is, miközben folyamatosan képes volt megújulni és új generációkat megszólítani az újabb és újabb Pokémon-fajok, régiók és játékmechanikák bevezetésével.
Összességében a Pokémon több mint egy egyszerű videojáték-sorozat; egy komplex és folyamatosan fejlődő márka, amely sikeresen ötvözi a szórakoztatást, a közösségépítést és a fogyasztói kultúrát. A "zsebszörnyek" koncepciója egy univerzális nyelvet teremtett, amelyen keresztül gyerekek és felnőttek egyaránt kapcsolódhatnak egymáshoz a világ minden táján.
